Ny Mobil?


Obs! Reklamfilm ovanför

Jag har länge velat ha en ny mobil, för den jag har nu börjar batteriet att knasa (ibland har man inget batteri ibland har man masor, och så försvinnerallt, med andra ord batteriet håller på att dö sagta men särkert) Så då har jag gått och väntat på att min bindningstid ska gå ut, så idag ringde jag för att kolla när exakt den går ut. Svar September 2008, med andra ord det hade redan gått ut jag skulle kunnat fixa en annan telefon med en annan operatör för länge sen.

Men nu har jag kollat upp det, jag har ringt till min nuvarnde operatör och sagt upp mitt abonemang där. Jag har i allla år haft Tele2/Comviq varit super nöjd med det, m en de flesta i min ogivning har valt en annan operatör så då blir det inte lika billigt längre. Så hädan efter kommer jag ringa med  3, det är den operatör som Kristian har t.ex. Då kommer kostanden bli lite mindre.

Tänkte jag passa på att kolla i 3 butiken efter telefon när jag ändå var på stan, men det vart Akut nöd, så jag gick hem och kolla på nätet i stället. Lite enklare eftersom att det var bara att trycka in vilket märke jag helst vill ha eller kolla efter, Nokia. Vad vill jag kunna göra med mobilen? Lyssna på Musik, och radio. Det var det viktigaste för mig. Ganska fort kom det upp en intressnat telefon, Nokia 5800 XpressMusic den verkar väldigt intressant. 8GB i minne är massor med musik!! Nu har jag 2 GB och tyckte det var mycket, . Här nedan kommer lite info om mobilen som jag tyckte var bra, blir alldeles för mycket text om man skulle skriva ut allt. Bättre att kolla på Nokia om man vill veta mer!!


Musiktelefon till en tjej som gillar att lyssna på musik

Saker jag gillade extra med telefonen


Mycket Minne
Uttag för MicroSD-kort med snabbväxling, max. 16 GB
81 MB internt minne
Minneskort på 8 GB medföljer

Musik och Ljud

Stereomusikspelare
Filformat för musikuppspelning: .mp3, SpMidi, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
FM-stereoradio
Basförstärkning, utökat stereoljud, loudness

Drift (batteritid)
Taltid (max): - GSM 8,8 timmar
Musikuppspelning (max): 35 timmar

Foto
3,2-megapixelkamera (2048 x 1536 pixlar)
Carl Zeiss-optik:
3x digital zoom
Stöd för att lägga till bilder till kontakter



Ja jag tycker detta verkar var en mobil i mitt tyckte, helt klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0