Fredags lyx



Igår var jag hos Maria på ansiktsbehandling, i och med att jag köper mina Aloe Vera produkter där så får jag efter 10 stämplar 200kr rabatt på ansiktsbehandlingen. Det kommer jag upp i ganska snart eftersom jag köpe 1-2 produkter varje månad,  en stämpel per produkt.



Igår så la hon på en "Aha-syra" som skulle hjälpa till att öppna upp porer, och öka blodcirkulationen på vissa områden. Jag har så kallade miler ( el hur det stavas) i mitt ansikte. Det är vita finnar typ, som inte går att klämma. De som man brukar säga att det samlats "fett" i, men det är ju typ talg. Så dess klämmer hon med en kirurgisk nål och sen drar ut innehållet med en pincett. Kan säga så här, det är det i behandlingen som inte är avkopplande!!!!! Det gör jäkligt ont. Annars är det bar skönt att gå på ansiktsbehandling. Få ansiktsmassage, den ena kramen efter den andra.Efteråt känner man sig väldigt ren.

Denna fick jag med mig hem, 199kr rätt bra pris

Jag hade även bokat in plockning av bryn samt färgning av bryn och fransar. Det är rätt skönt att lyxa till det med det ibland, för då slipper man sminka sig. Man har ögonbryn ändå, mina är så ljusa så de försvinner lite när solen skiner på dem. Efter 1,5h timme var det klart. Ja köpte med mig en Forever Aloe Scrub, som kan användas dagligen för både ansikte och kropp, oftast brukar man ju få köpa två olika scrubs. Härligt att kunna unna sig lite och lyxa till det ibland. Någon gång har jag tänkt ta en helkropps massage på Tjejernas Athena där jag tränar för det skulle nog min kropp uppskatta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0