Grattis Grattis!



Den här tårtan hade passat till min fiskare, som fyller 28 år idag!

Fler fina tårtor hittar ni här

Det är endast en gång i livet man blir 28 år den 28:e!! Lite häftigt!
Han fick som sagt fiskegrejer för att kunna börja fiska, och det vart en klockren present. Eftersom han blev som ett litet barn på julafton. Satt och pilla med sina darg, och organisera i sin lilla fiske låda. Var en fröjd att se. Kristian är väldit ordningsam och lite pedantiskt faktiskt. Lyckad present helt enkelt!! Perfekt.



Jag köpte "fiske kit" med lite extra tillbehör på Hobbex

Imorogn kommer två saker till om har blivit restade, en ihoppfäll bara hov fick han med. Plus lite annat smått och gått, så ny är det bara att börja fiska typ. Kolla så man inte fiskar på vatten som kräver fiskekort bara ;) Vi änkte ta en kvälls föddelsedags glass med om något är öppet, tiden sprang iväg. Men jag har sov morgon imorogon!




Harry Brandelius - Med en enkel tulipan


Jag uppvaktar inte med rosor i stora fång
Konfekter uti kartong.
Och ej med musik och sång
Och hellre dikta en vers på ett telegram
Jag blomster av detta slag räcker fram...

För en enkel tulipan
uppå bemärkelseda'n
 jag har den äran
jag har den äran
att gratulera.


Det har blivit så populärt
och är så välment och kärt,
 så jag är säker att innan kvällen
det kommer flera.
En liten blomma så här planterad
 uti kruka kan säga mer
än Orrefors som är dekorerad
 med vita liljor och orkide'er,

 så med en enkel tulipan
 uppå bemärkelsedan
jag har den äran
jag har den äran
 att gratulera.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej såg den underbara tårtan ( den blå med fiskaren och odjuret) är precis vad jag söker till min fisketokiga sambo som snart fyller år... Gör du tårtor eller varifrån kommer den ?
Tacksam för svar....

2013-03-29 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0