Tränat en hel del, + lite skratt

Nu är det snart dax för lättspinng, en spinning på 30min, med lite "upp och stå". Anpassad för överviktiga eftersom det är en remiss klass, men dock öppen för alla andra med. Har varit duktig med min träning så jag har tränat sen i fredags :)
Fredag körde vi egen spinning ( jag, jejje och sara) samt lite överkropp, lördag simmade med E, söndag step, måndag simmade med E blev totalt 1000m.  Så imorgon blir det nog ingen träning, då ska jag ha en vilo dag.

Men det är skönt när man kommer i in i bra flytt med träningen tycker jag. Jag sover ju tio gånger bättre än vanligt, kroppen behöver motion så är det ju bara. Lön på fredag, känns skönt. Då ska jag och E och simma så ska jag bjuda henne på lunch eftersom hon har fyllt år då. På em så åker jag och K till vårat stamis ställe för att handla, Ica Maxi och även till City Gross tror jag för att köpa kött. ( Vi köper kött på ICa med men cG har lite bättre priser på kött plus att det är butiks styckat så då får de plus i kanten av mig)

Igår gick jag till Jejje ett tag, vi satt och kolla på Best Of Blocket fick oss lite skratt kan man ju säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0