Fredag

Precis hem kommen från gymet, blev att duscha hemma, Det har blivit att jag gör så nu, annars tycker jag det är rätt skönt att duscha bort svetten på gymet . Körde överkropp, vill säga axlar, rygg, armar och lite mage. Gick rätt bra, la på ordentligt i vissa övningar. Men blev lite sur när jag skulle köra bröst, man ligger och så har man en skivstång ovanför sig som man lyfter upp och ner ovanför bröstet. Men då slog stången i där, där man lägger den när man vilar/ är färdig hela tiden. Vad då frustrerande att höra klong, klong. Hela tiden, så någon måste ha flyttat eller något, för så där ska det inte behöva vara. Så jag la mig bakvänt i stället för att slippa det där ljudet.

Det var två andra som träna, så vi var tre st totalt. Super skönt. En av anledningarna till att jag inte vill bytta ställe, rätt skönt att kunna ta vilken maskin man vill inte behöva vänta. De andra två som träna, var sådana som babbla mer än träna av det jag såg. Men alla vill vi få ut olika saker med våran träning.Personligen fixar jag inte riktigt att träna med någon som ska stå och snacka hela tiden, då tappar jag fokus. Så blir jag nog rätt tråkig att prata till eftersom jag är inne i träningen. Lite snack går väl bra men, kaffe rep kan man ju ha efteråt i stället. Känner att jag måste köpa ett par handskar om jag ska köra i gymmet mer, för man får lite märken i händerna. Som i sin tur blir fula valkar.

Börjar två idag, lunchen är redan fixad det gjorde jag igår!! Kyckling sås och potatis, enkelt och gott. Receptet är farmors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0