Ledig dag


Idag blev det sovmorgon, ända fram till halv tio. Skönt!! Efter frukost gick jag till CasaMaria för min Aloe Moisturizing Lotion hade kommit. Det är enligt mig den bästa handcream/ lotion jag har testat, som är en produkt från Foreverling Products om man ska köpa det måste man göra det via en åter försäljare. Men jag gillar deras produkter, de inner håller Aloe Vera som är ren, vilket gör att produktera har bra effekt tycker jag. Men de är väl kanske lite tyck och smak, det där.

Jag beställde även hem lite fler saker, som jag ska hämta när lönen kommer.



Från vänster produkt beskriving och bilder från Forever Living
min åsikt om produkten är i kursivstil:

Aloe Lips, Läppbalsam med jojoba och bivax som fuktar och mjukgör torra och nariga läppar. Aloe Lips innehåller inget tillsatt vatten. Ger dina läppar fin glans. Har man en gång testat detta läpsyl går man helst inte tillbaka till något annat, en klar favorit, så jag beställde 2 st.

Aloe Berry Nectar, Håll magen i topptrim med Aloe Vera. Innehåller förutom viktiga växtkemikalier även vitaminer, mineraler och aminosyror, om än i små mängder, precis som andra nyttiga grönsaker. Ekologiskt odlad och färskpressad från våra egna plantager. Med smak av tranbär och äpple. Mängd 1 liter. Jag tycker man märker skillnad när man dricker det och när man inte gör det. Magen är mer stabil med detta, smakar som jucie fast något surare just den här smaken. Måste drickas regelbundet för manska märka något, tycker man inte det ger något så kan man ju skippa det.

Aloe Liquid Soap, Flytande tvål med rengörande, fuktgivande och uppbyggande egenskaper, bra för alla hudtyper. Mild och är därmed extra lämplig för känslig hud. 473 ml. Nya produkt för mig har inte testat den tidigare. Men vart rekomnderad av Maria att testa den när jag rengör ansiktet.

Aloe Heat Lotion, Liniment med mjukgörande och avslappnande verkan. Innehåller bl a Aloe Vera Gel, mentol samt eukalyptus-, sesam-, jojoba- och aprikoskärneolja. Denna fick jag testa när jag hade nackspärr för två år sen, riktigt bra. Känns som ett bra kompliment att ha hemma i stället för tigerbalsam. Kommer bli bra mot träningsverk bl.a.

Efter det besöket gick jag till Bio Sculpture Salong för att köpa ett present kort till kusin (hon vet redan att hon får det som försenad födelsedags present) där inne luktar det ju rätt starkt. På vägen från hemma till alla ställen och hem igen lyssnade jag på Milissa Horns album Långa Nätter, mycket bra texter. Innan jag gick hem gick jag förbi Konsum och köpte mjölk till mina bullar som jag bakade sen när jag kom hem. De vat väl rätt bra, gjorde de på ett annat sätt än jag brukade för att spara lite tid och testa något nytt.

Nu börjar det bli dax att fixa till maten, som jag ska äta när jag kommer hem från träningen. Har ju varit duktig och ätit lagade mat på kvällen sen i söndags nu. :) So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0