Detta är inlägg 200

Detta är innlägg nr 200, lite häftigt. 8 maj firar bloggen 1 år, det kommer inte att firas på någade speciellt sätt.  Idag hade jag sovmorgon, men det kunde jag inte ta eftersom jag skulle var hos tandläkaren 07:40. Suck. Vart en väldigt enkel frukost yoghurt enbart. Så börjar bli dax att ta en macka med te snart. Får väl väcka sjuklingen med. Hos tandläkren gick det bra även om det är rätt obekvämt ibland. Mina lagningar på framtänderna såg bra ut, viss oro finns att de behövs byttas ut snart.  Men engligt Tandläkaren så såg det fint ut. Fast det kosta mig ändå 700kr, dyrt. För undersökning och proffisonell rengörning + flour som det så fint stod på kvittot. Så nu är man fattig.

Sjuklingen (<- Kristian) fick gå till vårdcentralen igår, efter att ha fått feber och värsta hostan. Lätt inget vidare. Vissade sig att hans astma hade blivit värre. (Han har inte klagat på att han varit tung andad) Så han fick med sig ett recept på pulmekort inhalator. Skulle det komma till baka att han fick det jobbigt skulle han höra av sig igen. Det var någon inflamtion på lugorna ( obs! ej luginfalmtion) som han hade gått med rätt längt. Så vi får hoppas det  blir bättre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0