Telefonist? Javisst!

Det är precis så jag känner mig nu, har ringt både hitt och ditt.
Eftersom K är lite nojig så ville han att jag skulle ringa och dubbelkolla så resan blivit rätt, det hade den blivit.

Sen ringde jag till det bolaget vi har våran hemförsäkring hos för att se så vi gjorde rätt när vi valde att INTE ha någon semsterförsäkring eftersom det ska ingå i hemförsäkringen. Det stämde med.

Ringde till mitt träningsställe, för de har dargit två gånger från mitt konto. Varför? De skulle kolla upp det lite till för att se vad som var fel. Förmodligen är det ju bara en tekniskmis.

Har även ringt till hon som jag går på möten hos, för att boka om tiden. Väntar på att hon ringer upp någon gång under dagen.

Mamma ringde precis och sa att hon var klar, ska med henne på stan. Ingen lång stund hoppas jag för det känner jag inte för.

Kvar har jag egntligen att ringa två samtal till, jippi.. Men det är bara ett som är lite mer brådskande än det andra så det kan man vänta lite med.

Som sagt telefonist, javiss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0