Inget nytt

Hmm... inget roligt har direkt hänt i veckan, så där utöver det vanliga. Vart med Jejje lite på kvällen efterträning, annars har det varit lugnt. Jag ska ha medarbetar-och lönesamtal på tisdag, så då bad jag min chef att hon skulle ta reda på när exakt jag blir 2-åring vill säga att jag får min fasta tjänst. Så det är lite spännade att få reda på.

Imorgon är det ledig dag, jobbar helg bara jag på jobbet så det kommer var lite ensamt. Men det har sin charm det med. Iväg och träna nu vid halv sju spinning/core. Idag fyller även min lille bror år, samt exakt en månad kvar tills jag fyller år.
Ja så är det, kommer inte på något mer att skriva om precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0