Nyårs naglar!!

Nyårs naglar med Siw från Make Up Store

Måste bara fixa det som hamnat utan för, efter några handtvättar eller topz och Nailpolish Remover så är det klappat och klart. Funderar på att ta ett klarlack över med eftersom känslan är lite mat. Det ska ju skimra!!

Jag gillar nagellack, det har blivit min grej detta år. Skrikande färger, matchande färger det mesta är fint men ju mer det glittrar desto bättre i min värld. Det finns ett billigt märke som heter Viva la Diva som jag har köpt mycket av säljs på Lindex bl.a annars har jag även testat MUS 's nagellack är hel nöjd med dem precis som det lite lyxigare märket O.P.I

Marmorring av akryl naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0