Läslust, bra musik och kompismys!

Sitter och lyssnar på I.M.A. - Paper Planes tycker den låten är grymt bra. Att den desutom är med i en bra film gör inte saken sämre  Imorgon bär det av till Malin i Kimstad, ska bli mys och trevligt. Vi ska plockablåbär, leta svamp och även bada skulle jag tro. Vi gillar att bada som de sjösälar vi är :) På kvällen blir det grillning, (inte glömma bort att lägga fram kyckling nu My). Jag är inne i en grilla kyckling period, det är riktigt gott faktiskt. Känns inte lika mäktigt som kött, även om en god bit grillat kött är toppen gott med.

Snart har jag läst ut min Jenny S, den är så bra. Som sagt sommrarna är min läsperiod, då tycker jag det är väldigt behagligt att ligga och läsa och bra koppla av. Tyvärr inte samma ro för det på vintern tyvär, men man kan väl försöka. Det är mysigt att ligga i sängen och kurra ner sig med en bra bok. Förrut läste jag mest självbiografier men nu harajg fått smak för chick-lit böcker måst jag säga.

Snart kommer en ny nykomling med, det ska bli kul!! Bebisar är alltid kul så länge de inte grinar, haha. Läs det där med ironi. Daniel och Vicktoria är det som ska få till ökning (jag säger min storebror men för att var helt korrekt är det in gifta bror, alltså hans mamma är gift med min pappa och vi fanns redan när de gifte sig. Krånligt? Inte alls =0P) Så då får deras lilla Cornelia ett syskon. Känns förviso som det inte var länge sen Cornelia kom ocj var pytte litten men det  ärju faktiskt två år sen. Tiden går fort helt enkelt!

Idag har E varit här och Li, det var trevligt. Symaskinen krånglade inte vilket var skönt, den står gärna och tuggarpå samma ställe ibland mindre lyckat. Så bjöd jag E på Sill lunch, sen smaskde vi på bullar och glass. Gott gott i gott Gott. Kristian började jobba igen idag så han var lite låg idag, men tyckte det skule bli skönt att jobba igen. Skönt att komma in i rutinerna igen. Själv tycker jag det är rätt skönt att var lite hemma för mig själv =D

Nej man kanske ska packa övernattnings väska i dag, det är ju inte mycket man behöver för en natt men jag lovar att min röda väska kommer var proppfull! Vädret ser lovaden ut den här veckan med, härligt!  Hadet bra bloggen så hörs vi på onsdag kväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0