Rix fm festival VS Sommaren med Göran?


Idag är det Rix Fm Festival, den började 18:30. Men det blev inget Agnes, eller E.M.D osv... Utan vi gick på bio i stället, precis hem från den. Själv klart var det ju jätte mycket folk uppe på stan, inte så konstigt precis. Blir ju folkfest när Augustifesten är samt när RIx Fm kommer till stan, årets "happnig" typ.



Vi såg vart all "En sommar med Göran", det var väldigt mycket humor i den komedin. Jag förstår varför den har fått bra kritik nu, var lite skeptisk från allra första början. Eftersom jag är inget Hey Baberiba fan, inte heller något Hjälp fan var lite rädd att det skulle vara liknade humor eftersom att det var en film av Peter Magnusson. Men ingen fara, det var min humor!!!!! Så jag har skrattat så jag nästan har tjutit, för den var sjukt rolig. Den sanna glädjen är skadeglädjen eller vad säger man?

Behöver ni skratta se då den filmen, den är grymt rolig. Så nu är vi hemma igen blir lite sotfich som K´s kompis Steffe hade sagt. Sen vid 22:00 smäller fyrverkerierna så då ska vi se på dem. Imorgon jobb as always, men det ska blir rätt roligt faktisk vi ska gå på stan och fixa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0