Sola?



Helt oroligt varmt idag, svetten lackar som vanligt på mig. Funderar på att fylla vattenflaskan och sätta mig med mobilen på balkongen och fånga lite sol. Min mamma borde inte ringa förrän om två timmar. Har lovat att ta en runda på stan. Tvätten är snart klar med. Så jag kan loppa mig!


Det blev ca 1,5h på balkongen, hur skönt som helst. Aldrig fel att jobba på brännan heller ;) Musiken dunkade på fint, jag har inte lyssnat igenom alla låtar som jag la in innan semstern. Totalt 1 dag och 14 timmar, det är mycket musik det! Hoppas på en repris imorgon på ballisen. På Söndag och måndag blir det sola och bada vid Guldvagnen... längtar redan. Premiär dop för nykomlingen med som ska med ( Baby Angelica).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0