Shoppat

När jag fyllde år fick jag present kort på KappAhl idag så shoppade jag upp dem, tyckte jag fick rätt mycket för pengarna. Hade även en 25% rabatt på valfri vara.



3 st topar, blev det



En tunika



Till sist ett par jeans!

De hade fått in en ny kollektion som kallades för Vintage Stories -
en romantisk kollektion som för tankarna till 1920-talets Hollywood-filmer.
Plaggen är detaljrika och genomarbetade; spetsar, fina knappar, sidenblandningar och andra tunna material i ljuva pasteller. Varje design tas fram i en exklusiv, begränsad upplaga.
Så lyder deras beskrivning på de nya plaggen. I min mening var många väldigt söta. Vissa plagg var lite too much, men jag hitta en söt klänning och en fin kjol som jag skulle kunna köpt. Klänningen testa jag det blev lite "gravid varning"
Vill säga jag såg större ut än vad jag är, inget vi kvinnor uppskattar.



Klänningen som jag tyckte var fin, men "gravid varning"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0