Ny månad...

Tisdag, ny måad. Mitt "nya" vik började gälla från och med igår, vilket innebär vissa förändringar med en ny brukare. Vi får se hur det går, men det komemr ta tid att lära sig men det blir nog bra tillslut.

Helgen jobbade jag, så blev inte så mycket mer. Jobbade ju 14- 22, 06:45 - 16 söndagen var rätt seg 7:e dagen. Men det gick rätt fort ändå, var skönt när man fick gå hem och var ledig en dag. För att jobba idag, men eftersom jag går brevid och bar "studerar" så känns det inte som man jobbar så värst mycket på det sättet.

Vi åkte till Maxi och tog en glass på JamJam, kommer nog bli rätt fint där när det blir klart, sjukt stort lär det ju bli!!! Hellre åker man ditt än Hageby, det är så avigt på något viss. I Fredags var vi hos mormor o morfar, för mormor fyllde år! Vi fick både smörgåstårta och gärddtårta!



Det var inte denna fina smörgåstårta vi åt, jag hade glömt kameran hemma. Åkte direkt efter jobbet.



Kan ju inte på stå att mormor gillar att snåla på kalorierna precis :)

Min kusin hade gjort tårtan, väldigt god.  http://www.broadwaybageri.se/start.html

Mormor vann totalt 100kr av de två trisslotte samt 5st tia lotter jag gav henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0