Bjuden på Diamntbröllop, testat arbetskläder...


Ska på Diamnant Bröllop i september

Torsdag, snart är det helg för vissa, För en annan så är det sista jobb helgen, sen ledig tre eftersom jag har tagit semster 27-28 sep. Jag är ju damen som gillar kalas, det är alltid uppskattat av mig. Vill gärna inte missa sådant, den 27 sep firar mormor och morfar 60- årig bröllopsdag, Diamnat Bröllop så då blir det stor fest med hela släkten i service huset. Ska blir riktigt roligt, jag hade 3dagarsem som ajg var tuvgen att ta ut innan årets slut så jag passa på att ta det den helgen, funkade bra. LIte svårt ibladn att få in någon när jag jobbar helg, men snälla Maria N tog min helg :)



Mormor & morfar som tecknade gubbar?

Denna dag har rullat på som alla andra lediga dagar har en tendens att göra. Ingen stress så aloe vera shot, och tidings läsning, föratt sen äta frukost. Kolla lite bloggar, rolig tidsfördriv, http://kenzas.se/ och http://www.blondinbella.se
är nog de två "kändisbloggarna" jag läser typ dagligen. Finns ju en hel uppsjö av bloggar nu så det är bra att välja och vraka om man tycker det är roligt att läsa. Spela lite SuperFrog har jag gjort idag med, roligt! Men vi pratar inga timmar av spelande utan en liten stund har kommit på att jag måste kolla på söndag om "kodboken" finns kvar hos pappa och Gerd. För i din finns massor av Superfrog koder ifalll man känner för att testa andra banor.



När K vakna åkte vi till Djurmagazinet för att köpa katt mat, våra små får ett dyrar foder. Men jag/vi tycker det är värt det det är mer mat för en katt en ett foder som man kan köpa i en mataffär.  plus att det fodret vi köper hjälper till så detinte får så mycket hårbollar, utan hjälper til latt rensa magen så de slipper spy. Det är ju varken roligt för katten att spy eller för mig att torka spyor. 10kg foder räker ju rätt länge med även om det kostar runt 500kr, men det är ju ett kilo pris på ca 50kr/kg.



http://www.royalcanin.se/

Sen åkte vi hem, tog lite att äta. För att sen gå till Kläddbuferten eller vad det heter. för att testa arbetskläder. De satt inte så flumigt tyckte jag. Vart rätt nöjd. Tog 5t-shirts och 4 byxor varav två jenas. Kom ihåg att köpa eller kolla efter magnizumtabletter så gick till Life för att köpa det, så man slipper kramp i vaderna, det skulle även underlätta från trängisverk med :o) Toppen! Skulle hämta ut lite kort, men de var inte klara så jag fick komma förbi imorgon igen, men då har jag nog inte tid så det får blir på lördag isånt fall. Köpte hem en sallad från Pause, som jag ska äta efter träningen. Vilken jag ska gå till typ nu, två pass Cardio/pump och sen Yoga.

Baj baj, bloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0