Blandade bilder



Här kommer lite blandde bilder i en salig blandning!
(Klicka på bilderna för att få dem större)

Höst bilder



Pappa och Gerd hade plockat en väldigt stor kantarell, jag har då inte sätt större har du?
Älskar svart/vitta kort


Västervik trippen



Vi hade en jätte bra söndag i Västervik i slutet av augusti. K har en tendens att ta kort på mig så tjisar ( märkte att det ordet har jag ingen anning om hur det stavas)  jag jämt, får komma ihåg vart jag har solen!

Katterna



Skrållan, Shakira, "Den enögde" Yatzy, och Sottis. Sottis gilalratt få var i väskor, att känna sig ombonad. Shakira är det nya till skottet hos pappa och Gerd jäte liten och jätte söt!

Egobilder



Att ta ego pic's är något ajg tycker är rätt roligt om jag är på humör. Gillar nya tröjan med guldtryck, så jag. Lilla farmor har med kommit med på bild, från då vi fira pappa. sista bilden tycker ajg vart bäst, den är tagen med K's mobil som har calsise optik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0