Skapa egna julkort?

Ledig dag idag, har varit rätt skönt. Har för visso inte gjort jätte mycket. Hade en sak inbokad som jag har gjort, sen så var vi till K's mamma. Märks att det är utan för stan hon bor, för det var betydligt kallare där ute. Sen åkte vi till Maxi för att handla, var ju början till eko i kylskåpet. Så gick o handla K var väldigt passive, men på ett sätt var det ju bra för han tjata inte, stressade inte så fick med oss det mesta som stod på listan. Den dagen jag har körkort ska jg åka själv och handla bara begära bär hjälp.

Borde sätta mig med Trafikskols programmet någon dag, få in det som rutin när jag ändå sitter vid datorn. Just nu känns väl dock körkort lite smått avlägst. Men det kommer det med, när jag väl får det ska jag äta tråta som ser ut som en mini cooper!!




Fick Panduro katalogen (http://www.pandurohobby.se) idag som jag beställt för andra gången innan den kom. Var i mindre format. Jag är lite sugen på att pyssla ihop egna julkort. Jag och Malin ska ju ha Pyssel helg "snart" julstöka lite ska bli super mysigt kan man spana in deras hus med.

Såg några julkort  kit som jag ev ska köpa, ska kolla om Malin ska ha något innan jag klickar hem något.

Olika set man kan köpa här nedan :)
Med step - by - step förklaring










För mer pyssel insperation tycker jag man ska besöka :

http://inredning.webblogg.se/2007/november/

Den tjejen har massor med tips, och insperation :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0