Bada i kvadrat?

Eftermiddag och man är ledig, börjar vänja mig vid detta :) Tjejen med väldgit bra schema för att jobba inom vården det är jag det, men vem vet det är nog bara den här perioden till siste jan. Sen blir det nog mer kvällar... Som lägget är nu på mitt 12 v schema så har jag 8 kvällar varav 3 av dem är lördagar. Sen är det ju kväll delvis när det är p-möte men då är det ju typ 8-20 för min del, de dagarna är pest, som tur av bara en i månaden ( de är pest för de är så otroligt långa dagarm men 15-20 är mötes tid)

Lite annorlunda, kan tyckas som många kvällar kanske för någon. Men för mig är det rena rama drömmen eftersom mitt schema var ungefär tvärtom förrut så ser jag detta schema som något posetivt. Men jag gillar faktiskt att jobba kväll, för då kan man ta sovmorgon :)


Den ansiktsmasken hade jag på mig under badet

Förkylningen är bättre, vilket känns väldigt bra. Tog ett varmt bad igår, var rätt skönt. En ansiktsmask på, det ända som fattades var väl bra musik och lite tända ljus för stämingens skull. Men ett större badkar skulle ju inte sitta fel ifal man vill vara två i badet. Rätt trångt att bada så, om inte det är två smalisar förstårs men det är inte vi... Så några romantiska bad blir det inte direkt. Snygga och annorlunda badkar :



För den trendige med stort rum och fin utsikt



För dig som vill ha sällskap i badet, samt bubbel bubbel



Vardagslyx med guldfötter



Ett litet kollage med gott och blandat



Svart är alltid läkert och stilrent, enligt mig

Svart/guldigt bubbel, för romantikern



För den med det "lilla" extra. 
Tänker på min kompis  när jag ser detta.
Det våre något för henne hon gillar bubbelbad och har den här stilen


Bada i en sten, Spa känsla


Bad i kvadrat, för någon som gillar mordernt och kvadratiskt. Med risk för att man syns.

Detta är lite av alla badkar jag hitta när jag googlade, (jag googlar nog varje ,dag kul att kolla på bilder)


Dax att budgetera, och lägga in räkningarna! Funny Bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0