Äntligen helg, ...

Igår fredag...



Äntligen helg, så känns det!!! Känner mig rätt slut i huvudet efter denna vecka, visst jag "jobbar" jobbar inte så jätte mycket just nu på jobbet, efter som jag håller på att lära mig en ny brukare. Men det gör att det är mycket att ta in, den målgruppen jag jobbar med gravt utvecklingstörda- och funktionshindrade barn/ungdomar handlar mycket om att läsa av, att tyda och tolka. Att lära sig det, tar olika lång tid, jag anses ha talng för det, eller lättare det faller sig naturligt för mig. Men ändå det tar mycket på energin, så det gör att man blir helt slut i huvudet.

Idag skulle Aloe Vera Anna komma med flyttande aloe vera, nu när jag inte har druckit det på några veckor, eller sen matförgiftningen. Så märker jag ändå skillnad tycker jag ( kan ju var inbillning med) det jag märkt var att nagelbanden blir fula igen, jag har väldigt fula nagelband, spruckna blir ofta små sår. Det försvann, nagalrna växte som gräs, håret fick fin lyster och det växte nog med en hel del. Man måde bra i kroppen, eftersom det rensa tarmsystemet bra så känner man skillnad nu med när det inte rensar lika bra.

Fredag = Fredags mys = lite småt å gott att äta, snacks o dodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0