Tatty teddy alias Miranda Björnen

Detta hade min lilla syster Li skickat till mig så söt

Den är töntig, men miranda björnen är så söt och så är det lite smart ockkså :D
( Jag tycker den är hur söt som helst)
.ExternalClass .EC_hmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.EC_hmmessage {font-size:10pt;font-family:Tahoma;}

 

Vi kanske är Bästa vänner ett år 




Ganska  goda  vänner nästa år,

 

vi kanske inte pratar så ofta året efter det,

 







och  vill inte prata alls året efter det.








Så,  Jag ville bara säga,Du är speciell  för mig och du har Gjort en skillnad i mitt liv,
 







Jag  ser upp till digrespekterar dig,  och ser helt upp till dig. 
 







Skicka det här till alla dina vänner,
 



Det spelar ingen roll Hur ofta ni pratar,  








Eller  Hur nära  ni är,
 



Och skicka det till personen du fick det av.









Låt  gamla vänner veta att du inte har glömt dem,
 







Och berätta för nya vänner att du aldrig kommer att göra det.
 







Kom ihåg,  Alla  Behöver en vän,
 


Någon dag kommer det att kännas som du inte har Någon vän alls, 
 

Kom bara ihåg den här texten:
 Någon där ute Bryr sig om dig och kommer alltid att göra det 

 



Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så sött!

2008-10-20 @ 08:15:19
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0