Shoppat på jotex

Kollade på www.jotex.se efter några julgardiner, hitta precis i min smak... Gillar det traditonsenliga, rutiga rött/beige


Dessa köks gardiner, samt duken till det klickade jag hem

Skulle vilja ha några fina gardiner till vardagsrummet med, men där kan jag tänka mig något mer nutrallt inte så julbetonat, men vi får se tror jag kör på med de jag har fått av Gerd en gång. De är rätt fina, rutiga i olika mörka färger.



Den löparen till vardagsrummet, ev har jag den på köksbordet också då det var 2 pack.



Överkast till sängen, är väl trots allt rätt bra när man är katt ägare.

Har alltid tyckt att det är svårt att hitta något snygt men detta känner jag ändå skulle funka, det är trots allt det snyggaste jag sätt på länge som inte är för pråligt. Har letat med ljus och lykta efter något lämpligt. Det jag har velat ha har ju kostat för mycket, runt 2000kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0