Lättspining




Igår var jag på lätt spinning, vilket innebär på mitt gym att det är en remissklass också. Anpassad för folk som har t.ex nt i knäna, övervikt mm. Man kör spinning i 30 min sen är det lite mag/ rygg träning. Men själva spinnandet tar 30min. Eftersom det är så pass kort tid så vill jag göra den så effektvit som möjligt. Där av blir jag rätt flåsig redan efter andra låten. Jag får ut mycket av tiden, eftersom jag gör hela tiden mitt yttersta. För det finns ingen tid för att ta en mjuk start och sen gå ut hårt. Så länge jag inte känner att jag kommer få kramp i vaderna så är det fullt ös som gäller.

Resten av veckans träning ser ut som så: Idag nybörjar low/step, imorgon step/core lördag Xl-gympa
Totalt blir det 4 tränings tillfällen :o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0