Mobilen full laddad


Så där, då var mobilen laddad med "nyare" musik. Måste ju variara sig lite, även om det inte är så super varierat...

  • Evernecens - Fallen
  • Linkin Park - Minutes to Midnight - 2007
  • Linkin Park - Hybrid Theory - 2001
  • tAKiDA - Bury The Lies-2007
  • Ministry Of Sound - The Annual 2008
  • VA-Dream Dance Vol.48(2008)
  • The Best of Enya - Paint the sky with stars 
  • Sarah Brightman Symphony 2008
Sen är det lite olika enstak låtar med, men Linkin Park är ju mina favoriter så nu laddade jag upp med dem inför nya skivan som kommer ut om ca två veckor. Takida har varit i mobilen sen början av sommaren, väldigt bra album eftersom nästan alla låtar faktiskt är bra, så brukar det ju inte vara. Lite Trance och tecno är inte fel ifal man ska träna eller likande. Softar gör jag till Enya och Brightman helt klart...

Jag får låna K's lurar för mina håller pa ått paja och hans är ju betydligt bättre, kosta ju lite mer än de lurarna som hänger med telefonen. Så jag ska vara rädd om dem och utnytja dem mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0