Onsdag, badat och Greys Anatomy

Ledi ledig, ännu en ledig dag :) Lovely lovely. Igår blev en heldag med Angelica nästan. På fm gick vi till PeGe's Färg på Lindövägen för att kolla på tapet. Jejje vill tapelsera om i sitt nya hem, och jag vill gärna med tapelsera om men det får vänta ett tag. Men kul att kolla på fin tapet.




Sen gick vi till Lidel, Jejje skulle köpa lite saker till maten. Köttbullar med gräddsås och potatis, Lidel är en ganska tråkig afär, men de har vissa saker som är järkligt billiga. Sedan traska vi hemmåt. Jejje och jag är ju nästan grannar nu tar ju inte ens 5 minuter mellan oss :)

Sen gick jag hem för att lite små stressad packa väskan med badklädder, för att gå igen. Har ju mina onsdagsmöten, så gick ganska fort men var ändå i tid. När det var klart så gick jag upp till Angelica igen, lukta köttbullar i hela hallen och trapphuset. Jag hade köpt med mig kantareller, lingonsylt och ätiksgurka som vi hade till köttbullarna. När vi hade ätit klart så traska vi ivdare till badhuset. Var rätt lnäge sen jag var och bada, men jag älskar ju det och tycker det är super skojigt. Jag är som fisken i vattnet.Kanske  skulle jag ha blivit ensjöjungfru i stället... Vi hade jätte roligt på badhuset, lekt och hade oss, simma endast 200m. Men trapperna upp till rutchkannan kändes efter några vänder vill jag lova. Så lekte vi ju i strömmen med. JA, jag är FRUKTANSVÄRT barnslig föratt var 24 år!!!!!! Men det är ju så himla kul att få släppa på spärrarna lite och bara ha roligt!! Vi kom till badet vid fyra tiden lämna det vid sju tiden så tre timmars lek har gjort att jag idag har ont i handen och trängisvärk i axlar och bröst parti bl.a

Någon gång skulle jag vilja besöka Gustavsvik i Örebro, det badhuset verkar var något över det vanliga. Etta av Sveriges största äventyrsbadhus. Men Finspångs nya badhus skulle jag med gärna ta mig en titt på, aldrig fel med nya badhus!!


När vi kom hem efter badet hos Angelica så blev det Te och smörgås, sen bunkrade vi upp  vid tv:n. Roomservice och sen blev det ett favo program Greys Anatomy. Efter det blev det hem gång för min del väldigt skönt att vara hemma på två röda, jämfört med 20- 30 min som det var förr, inte för att det störde mig men det är här är ju ännu bättre. Behöver inte K oroa sig över ifal det blir sen kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0