Helgen i bilder




Helgen i bilder

(Klicka på dem så blir de större)


Fredag, Malin kom och hämta mig efter att hon slutat jobbet. vi åkte till ICA Maxi för att handla sen hem till henne ut på landet. Vi gjorde hemgjord kola på kvällen, så åt vi tacos. Mums!! Vart en sen kväll, gick till sängs vid 01... då hade jag gått upp vid 05:45  gissa om jag var trött.

På Ica Maxi, vi hade handlat färdigt att till mat och bakning
Malin: My, jag tror vi har glömt något?!
Jag: Okey, vi väntar och funderar lite.
Tänker så det knakar
Jag: Saffran, vi har glömt saffran

Så garva vi, lätt att baka lusse bullar om man glömmer det viktigste!



Lördag,

Vaknade vid tio tiden, ups... Men det gjorde inte Malin eller hennes man något som tur var. Efter att ha ätit en sen frukost, började vi baka, hade med mig min snygga bakmaskin från 80- talet. Haha. Malin gillar ÄLGAR välidgt mycket så hon gjorde älg pepparkakor :) jag gjorde hjärtan o granar.



Efter att ha gjort runt 100 lusse bullar, och en hel del pepparkakor, så gjorde vi iordning oss för kvällen. Skulle in till stan, eftersom Carin skulle ha sexparty. Så efter att ha frechat till sig lite, jag sminkade mig lite.. så var man redo för en helkväll.. man kan säga att det även var ett skoparrty!!



Jätte trevligt hos Carin, att ha en kombinerat party med skor och sexleksaker var verkligen lyckat. Man fick sig många skratt, även jag testade ett och annat par skor men lyckades aldrig få det på bild. Men sen var inte skorna riktigt jgorda för mina fötter, så kom inte i så många =op

Detta var en blandad kompot av bilder från en lyckad helg!! Skriver mer om helgen i ett annat inlägg.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0