Ingen rubrik

Det var roligt att jobba extar igår, vattnet var 34 grader varmt, lite svårt  att göra vatten gympa på någon när man aldrig har gjort det men det funka. Riktigt roligt vart fall. Efter det åkte jag och K till Djurmagazinet och handla katt mat, Sen till ICA Maxi för att handla lite. Köpte hem lite nytt julpynt, hemma hos oss är det väldigt avskalat med julgrejer, men det börjarkomma lite mer nu. Tycker julen är lite överdeklrerad, de flesta åren har jag inte ens gillat jul, det har bara varit ÅNGEST med stora bokstäver. Det är först nu för några få år sedan som jag tycker det är roligt samt inte har inbringat ångest, oror och gamla minnen som återkommer. Så där av så har jag inte varit jätte farschinerad av jul, och det som hör till.

Efter att ha shoppat loss på ICA så åkte vi hem så klart med allt, jag gjode  iordning mig eftersom jag och E skulle till Make Up Store på klubbkväll. det var min första klubbkväll, men mycket trevlig. Lite trångt och varmt var det men jag överlevde, hade gärna shoppat mer än bara en kaial penna, men tyvärr så måste jag hålla lite i pengarna. Mycket festligheter fram över så man måste lägga pengar på, julklappar, julbord, mm...

När jag kom hem så vart det tv tittande, och säng gång.



Idag så har jag passat på att tvätta eftersom det var ledigt, behövde tvätta nästan alla träningskläder ligger ju i tvätten. Så man får se lite muppig ut när man ska träna på lunchpasset. Vid två ska jag till salong Törnrosa, sen ska jag träffa Mamma. Vi ska åka till loppisen, så hon hittar ditt nästa vecka när hon skulle på julbord där.

Hoppas det inte tar allt för lång tid, för jag behöver styra lite här hemma. Sen vid åtta ska jag till Jejje för att äta spanska prioger som hennes kompis Kristian ska bjuda på, ska bli intressant har hört att de ska var väldigt goda nämligen. Så är de det så blir det att ta recptet för att öva hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0