Film istället för ESC

Crazy in Love

Donald är en gladsinnad taxichaufför som har ett intresse för fåglar och en bra känsla för siffror. Han gillar att följa mönster och rutiner liksom många andra som lider av Asbergs syndrom. Men hans liv vänds upp och ner dagen då den vackra Isabel går med i hans stödgrupp. I rollerna Josh Hartnett (Donald Morton) , Radha Mitchell (Isabelle Sorenson) , Gary Cole (Wallace) , Allen Evangelista (Skeets) , Sheila Kelley (Janice) m.fl.

Det blev den filmen i stället för att lyssna igenom alla bidragen från ESC, hade tänkt kolla på det först men sennär ajg hade första bidraget insåg jag att även denna gång skulle jag inte orka lyssna på alla låtarna. För så kul o så bra tycker inte jag att det är!!!!  Så jagoch Krisitan började kolla när filmen var slut han kolla på filmen ett tag. Så söt och rar film om två personer som har Arsbergers/ autistiska... En väldigt mycket My film.  Sen är ju Josh Hartnett i min mening rätt fin att kolla på med även om han i den här filmen var fullt påklädd.

Sen hoppavi då in och kolla på Eurovison Song Contest, när filmen var slut. Så vi såg några få bidrag, de i sluet, röstningen och att Sverige inte kom så lånt. Min fråga är, när ska Sverige börja bli realistiska?? Tänk vad som slår på Balkan i stället för vad svenskarna gillar. Sverige kom på 18:e plats eller något, det är 25 bidrag. Vill säga vi kom rätt långt ner.. Men om man lyssnade på kommentatorn så var ju många av de blatiska bidragen dåhade de ju deras "stora idoler" el likande. De lyssnar ju särkert på liknade musik, för även om länderna ligger nära varndra o de kompis röstar. Så kan det ej bara bero på det, hoppas jag inte vart fall.

Men Efter alla dessa år så borde man väl inte bli chockad av att vi inte ligger bland toppen??? Har ju lixom inte gjort det på så  många år... Jag är vart fall inte jätte förvånad. Efter att de första länderna lagt sina röster visste man vart det var på väg. Bättre lycka nästa år! Så när omröstnigen var klar, ångrade ajg verkligen inte att jaghade sätt påen bra film istället!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt bättre med film i sånahär lägen..:P

2008-05-25 @ 11:51:07
URL: http://karriarkvinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0