Varit på ett års kalas

Onsdagen den 18 juni fyllede Cornelia 1 år,  http://vickiz.blogg.se/ där finns det många bilder på det lilla livet, och hela berättelsen om hennes liv.  Så min lille bror kom och hämta mig med sin nya bil så åkte vi mot Klockartorpet där de bor. Vi var bland de första så det var rätt skönt... Vi fick smörgåstårta och kakor och bullar. En mycket trevlig onsdg..



Vi vart bjudna på smörgåstårta! Mums.. :)

Kakafatet var ordentligt, jag testade alla sorter!! Kakmonster som jag är



Present öppningen börjar, Cornelia tyckte mest om att sitta på sina paket








Hon tyckte även om att leka med balongerna med Farfar Mats ( min pappa, cornelia har 2 st farfar samt farmor)








Cornelia och Mamma Viktoria öppnar paket, undrar vem som tyckte det var roligst?!

Hon fick två olika badpooler, så jag gissaratt de lär testa dem under somamren, den ena gick även att göar till ett bollhav, två funktioner med andra ord!



Mjuka paket, kläder var ett teama som åter kom. Av presenterna hon fått innan så var det mycket fina kläder
Tror de hade 3st kalas för att få plats med alla släkt och vänner.




Kan hålla mina kläder själv



Cornelias Pappa, Daniel min "store Bror"



Cornelia med Mormor, tycker de är rätt lika. Syns vilken sida av släkten hon brås på än så länge.. :)



Jag köpte " Mina bubblande djur"  som Giraff, från BR. Vart en favorit leksak, den blåser mycket såpbubblor.. Fröken undra dock vart bubblorna försvan... http://www11.br-leksaker.se/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&ProductId=617046&VariantId=156772&area=BRFT&menu=




Så glad blir man av att pappa blåser såpbubblor med nya leksaken!!

Att fånga dem var dock lite svårt...


Lite tänkande min, om vart de försvinner..

Tack för en mycket lyckad födelsedag!! Det var super trevligt...

Kommentarer
Postat av: Vickan

Va mysigt att få se korten du tagit!! Kul.



Tack själv, presenten är en stor favorit som sagt... Kram från oss

2008-06-27 @ 15:17:16
URL: http://vickiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0