Varit på stan med Malin

Idag har jag träffat Malin hon var lite sen.. *mumel mumel* Vi gick till Kapphal, jag ska nog inte under skatta den butiken. Såg en hel del söta topar, testa ingen men möjligt att jag gör det en annan dag. Sen gick vi upp till Wear it, jag testa ett par jeans shorts. Satt lite flumigt så nej tack. Jag vill ha ett par jeans shorts som är lite bagy aktig, men än så länge har de som ska var lite bagy blivit tajta. Det är ju lixom inte poängen. Skönt att ha slashasar byxor med.. tycker jag.

Vi fortsatte våran vandring, till Dressman, där Malin hitta skjorta, slips och cardigan till sin man i 30 års present. Mycket fint... Sen började klockan rina iväg. Gick till Lindex jag testa en kläning, den var stor som ett hus. Den satt inte så fördel aktigt.. Såg ut so man var typ 3ggr större än vad man egntligen var eller som Malin sa, det ser ut som du är gravid i den! Titta in en snabbis på Duka, sen sparng vi vidare..

Till Buketten, där Malin köpte två vitta roser till sina bröder. Fina.. även om jag själv föredrar andra färger på roser, vitta roser är fint, men jag förknippar de med begravningar när de är så i sin enkelthet. Nu började det verkligen bli dax för lunch, efer som Malin skulle iväg o göra fotvård vid 15 tiden. In på Glitter, hitta ingen diadem till hennes mamma. Så vi sprang vidare...

Jag tog en sallade på Paus, och Malin tog fika hon skulle äta smörgåstårta om några timmar. Tycker Paus har väldigt fräch lunch sallad, men när jag har tagit med hem har den inte alls varit lika bra. Så bättre att äta den på plats. Efter att ha snabbat mig med att äta ( jag är rätt seg annars, tar gärna god tid på mig när jag äter. Gillar inte att hetsa o stressa) så gick vi för Malin skulle ta ut pengar, jag tog ut en hundring till jordisar. Så hade vi sällskap en bit innan vi skilldes åt. Ska ses igen nästa vecka ska bli roligt!!

Sen drog jag vidare till Ica Supermarket, så roligt jag hade messat Krisitan om jag skulle köpa med mig snus. Jag hade på känn att jag skulle göra det för han svarde inte så jag köpte snus ändå, precis när jag har betalt för varorna så fick ajg svar... Ja tack, puss puss! Lite roligt tyckte jag.
Var tvugen att köpa på mig lite Red Bull, ska jobba natt i dag.. Så segt tycker jag, men det är sitta natten på många veckor sen 12 veckor fram över blir det dag och kväll. Mycket bättre tycker jag!!!

Innan jag hade gått till Ica hade jag varit inne på Carlings, de har massa fina munktröjer, el dragkedjströjor kanske heter något fint på mode språket men ajg vet ej vad. Skulle nog kalla det för cardigan el något likade. Köpte ingen tröja men jag skanär jag vet hur mycket pengar jag har till övers när det blir lite närmer lön. Men de jag kollade på fanns bar upp till M, jag behöver nog L för att det inte ska se för till plattat ut.

Testa två olika kläningar, den ena var verkligen skit snygg, synd att den inte passa bara... :( Den andra passade men kändes inte så där toppen ändå. Kan ju inte köpa den bar för att lixom. Så vart ingen shopping för mig, men det gör ju inget egntligen. Men jag är väldigt shoppingsugen vill ha nya kläder!!!

På fredag ska ag hämta mina solisar vart fall, ska bli kul! Så i helgen får det gärna bli soligt väder så man kan testa dem. Jobbar denna helg med sen är jag ledig två helger ska bli as skönt, när man har jobbat snart tre helger i rad börjar man tröttna faktistk. Så roligt är det inte!! Men vad gör man, jag får bita ihop och hoppas på det bästa.. Skulle ju va skönt o få fast tjänst "snart" så man kan börja leta annat boende och börja planera för en lite till person.

Akta så ni inte blåser bort i blåsten! Jag ska kolla efter lite recept på kakor, som man kan baka i natt...

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0