Fönsterfilm till mormor

Denna vecka har varit rätt lugn vad det gäller jobb. Börjar nästan bli långtråkigt.. Fast ändå rätt skönt, för en drar det igång, då blir det desto mer hektiskt. Är ju oftast så vissa veckor är intensiva, andra lite mer lugna. Jobbar i helgen, sen mån. ledig tisdag, för att jobba resten av veckan.

Känns som jag varit på stan nästan varje dag denna vecka, igår var jag inte där vart fall. Men idag, en liten stund med mamma. Hon var rätt okey att gå på stan med idag, men man var ju tvugen att gå in på Lippet frona Bonus, det är inte helt min grej. Inte pinsamt direkt men jag skulle typ inte handla saker där. Så bekalgar hon sig över att trosseran inte var så bllig som hon hade tänkt sig så då b lev det inget. Så skulle hon ha en sån där "halk" matta som man lägger i badkaret. Så fult och äkligt, Men men, inte mina problem. Men de var slut o de visst inte när de skulle få in dem igen...

Så skulle hon ha parfym från H&M den var med slut, när den kom in skulle de höja priset på den, den kostar ju 20kr, Det tyckte mamma inte var bra. Själv föredrar jag kvalitets parfymer även till vardags. Har man väl vant sig vid kvalitet vill man inte gärna bytta ner sig. Just nu har jag L'eau Par från Kenzo som doftar friskt och blommig annars är nog mina favoriter

Glow som J.Lopez har gjort och sen inte att  för glömma Dloce & Gabbana Light Blue, den sista är dock en sådan dofta som många gillar så den känns inte så orginell precis. För ett tag sedan hade jag Ralph Lauren som jag hade fått av Krisitan, brukar få et i julklapp. En favo julklapp i mitt tycke. Parfym slår aldirg fel nästna, om den doftar gott.




Hm har beställt fönster film till mormor från http://www.inreda.com/ med jätte fin, som hon ska ha på toan för minskad insyn. Tror den kommer bli riktigt fin så den kommer nog nästa vecka. Gör inget för ajg har inte tid att åka ut och sätta upp den nu ändå innan midsommar. Min kusin Katarina skulle ta några ark med, tror man fick ca 10 ark eller något var rätt många vart fall. Får väl komma ihåg att ta en bild så man får se hur det ser ut på riktigt.



Annars har det inte hänt så mycket allt flytter lixom bara på... Så att säga. Imorgon ska jag hämta solisarna, ska bli riktigt kul. Se hur det känns att anväda, kommer nog kännas ovanligt men sen rätt bekvämt skulle jag tro. 5 veckor kvar sen är det semseter för första gången!! Trevlig trevligt.

Det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0