Städat kylskåpet :(

Idag hade jag ställt klockan på 08:30, så det inte ska kännas helt hemsk att gå upp 05:50 imorgon. Har två förmidagar sen är jag ledig, känns som att tiden rullar på väldigt fort. Inte länge sen man var ledig. På morogonen gick ajg och Emmelie ien promenad, mycket trevligt. Var länge sen vi sågs. Men blir något oftare nu när hon jobbar och har mer tid, hur sjukt inte det låter men.. jaja.

Sen när jag kom hem så tog jag tag i mitt kylskåp, det behövdes städas ur ordentligt och kolla igenom gamal burkar. Prefekt när det itne finns så mycket i kylskåpet. Fick ihop en soppåse med diversesaker som hade gjort sitt. Något var från 2005. Men min mormor tar priset i gamla saker när vi hjälpte dem att flytta så tog jag tag i hennes kyl och rensa. Hon hade saker från 90-talet!!!!!!!!!! Det kändes välidigt äkligt, en kvaiar burk som hade bytt färg från svart till vitt.. urk. Så illa var det inte hos mig vart fall. Även om det behövdes städas ur, men det är inte så ofta jg gör det. Det gör jag oftare på jobbet. Där städar vi ur kylskåpet minst en gång i månaden, oftast varje vecka.

Det tog sitt lilla tag, runt 1,5h, men nu är det fin fint där inne. Prefekt! Nu skajg åka iväg o jobba lite!! Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0