Fått förlängt vik.. :)

Idag hade jag medarbetarsamtal på förmiddagen... Det gick bra, vi kom även in på min framtid... Tyckte att det löste sig riktigt bra, så jag förhandla till mig en kommande tjänst el vikariat. Eftersom att det är en som vill läsa till sjuksköterska, det tar ju några år så då så gick jag med på att testa att jobba med en annan brukare i en annan grupp ett tag. Men att jag då får den tjänsten vid vår, om hon nu kommer in vid första intagningen. Hoppas hoppas, så jag ska hjälpa henne som bara den med samhällen :)

Mmm, så det känns riktigt bra att veta att jag nu har till siste januarie 2009, ev efter det har jag ett vikariat som stärker sig några år framåt... Så ett halv år ska jag testa något nytt, försöka få det att funka för att sen komma in helt i den gruppen jag delvis redan är i. Jag hade från början sagt no why, vilket jag också sa till min chef, men efter att ha jämkat lite så känns det väl mer okey att testa åtminstone.

Så det är roligt, kan man slappna av vad de gäller jobb. Försöka tänka nuet, här o nu gör jag de jag kan för att det ska funka.

Efter mötet med cheffen tänkte jag att jag skulle handla lite jordisar, å ta som en lättare lunch. Går i på konsum börjar läggai saker i korgen, sen när jag är vid mejeri produkterna slår det mig att fan jag tog inte emd mig plånboken för jag hade ju inte tänkt handla något. Bajs bajs, så fick lägga ur varorna och gå hem. Tur jag kom på det innan jag var vid kassan, då hade det blivit pinsamt värre!!!!!

Väl hemma var det tvättning som stod på schemat. Samt lite enrgie på fyllnad... Så nu är jag trött, det där mötet tog lite på min energi, ingen sovmorgon blev det heller... :( Jaja.. nu ska katten sottis o ja gosa plus väcka K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0