De frusna männen

Igår shopade jag skor, Ecco, helt okey. Måste bytta sula bara så jag kör med min egna. För nu när jag har testat utan den ajg har. så känns det väldigt skumt. Jag går för mycket inåt med fötterna. Så köpte jag skavsårs plåster idag med, kan ju vara bra att ha lixom. För det lär nog bli skavår tyvärr.

Efter jobbet harajg kännt mig jätte trött och elänig. Inget vidare kul alls, skulle ha gått o tränat. SEn så messa Jejje o sa att hon o Carin skulle gå till Trädgår'n det lätt ju emd trevligt. Men jag blir hemma, en annan gång. Tror det är äkligt mycket studenter ute med. Inget för mig, gillar inte människor i mängder. Panik och ångest blir det då.

Så det blir en skönt och svalkande dusch, för att sen se på de Frusna männen. Lite små patetiskt program men ändå lite rart. Ledig imorgon, så skönt så. Har ju jobbat sen i lördags. Sen jobbar jag vidare fre,lörd, sön. På fredag får man stor helgs tillägg. Vi är två då  så vi ska ner till stan o kolla lite, om allt funkar.

Imorgon har jag medarbetar samtal med, tänkte faktiskt ta bussen, känns inte så kul o bli jätte svettig innan man ska träffa chefén. Så får se hur det går imorgon, brukar ju vara lite posetiv kritik så man har något att förbättra sig på eller jobba mera med. Sen har vi varit pilot grupp för Prop competens det är något prgrma där man skirver i sina färigheter, erfarnheter och sånt det ska underlätta vid medarbeatar samtal. Samt för att se var enheten/verksamheten har glap, va det gäller färdigheter och likande.

Så måste kolla bussen innan jag lägger detta åt sidan. *gäsp* Jag lär nog lägga mig rätt tidigt.. Nej orakr inte skriva mer nu. Tack o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0