Tisdag

Idag har det varit ännu en varm härlig dag! På fm (11) hade jag tid hos Törnrosa, köpte med mig körbär/bigaråer hem. Samt en kebab rulle, mums! Åt lunch, sen inn i duschen för andra gången och svalka sig. Bort till Swea, för att klippa håret. Den här frisören jag fick idag var riktigt bra pratig och duktig på att klippa hår. Perfekt, så henne ska jag försöka fortsätta gå till. Tror hon heter Johanna. När jag lämna stället känndes mitt hår inte lika långt längre och mer behagligt, mycket bra.

Sen gick jag hem, svida om till bikini och la mig och sola på balkongen i en och halv timme. Det känns som det är mer behagligt ute än inne stund viss, där ute fläktar det ju ändå. Inte lika brännade sol som igår. Jag ligger ju med vatten spruttan och spryar havsaltsvatten och en med vanligt vatten på mig... Allt för att få lite bättre färg :) Plus att det svalkar skönt. Klämde i mig en och halv liter vatten när jag låg där ute så efter 1,5 h var det dax att gå in och gå på toa. Samt svalka sig med en dusch. Tredje duschen. Blev att smörj in sig med Dove efter åt, den med skimer i, den tycker jag är fin :)

K fick uppenbarligen jobba över dag, han skulle ha slutat för en timme sen. Men det gör inte mig något. Vi ska kanske åka och bada sen, får se. Eller ev kolla på pappas och Gerds nya katt... Men det bror på hur trött K är.

Imorgon ska jag träffa Malin, vi ska åka till hennes mammas lans ute vid S:t Anna och sova över där. Vi ska bada bada, och sola sola. Det roliga är även om det ligger vid havet så brukar vi bada i en skogs sjö, för där är man själv. Blåbärsplockning står med på våran lista, så ska köpa hinkar med lock. Ska bli super nice! Ser verkligen fram emot att få komma bort lite, snart har den här veckan gått känns det som. Men det gör inget, jag ser fram meot att börja jobba igen. Tänkte ringa till jobbet på söndag, för då är förmodligen A-L där så hon kan berätta hur det har varit, så jag vet vad jag har att komma till..

Jag har en riktigt sommar låt som mobil signal numera, för jag bytte ju ut musiken här om dagen. Så numera är det Feel Good med Ola när någon ringer...

http://www.youtube.com/watch?v=8UH1UU4P_JE&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0