Gamla Linköping

Idag gjorde vi ett nytt försök, vi lyckades även komma fram idag!! Så det var ju för väl, det ärrätt pittoreskt där, lite små mysigt. Jag vet inte men jag får för mig att Rasmums på Luffen är inspelad delvis där, men jag kan mycket möjligt ha fel. Men det på minner lite om den miljön...

Vi hade med oss Henka, Kristian har ju en tendens till att vilja ha med sig någon när vi ska göra saker.. Varför?? Tryghet kanske, jag vet inte, han brukar tycka att det blir roligare. Förr visso ju fler desto roligare, men det bror på hur ofta och vad man gör. Jätte fint väder har det varit och varm. *Imorgon har jag tjatat till mig att få åka å bada, jag är ju lixom dö sugen på att få sola och bada.

Hmm... Vi gick omkring där i gamla linköping, sen åkte vi in till centrum och kolla lite. Åt på Donken, hamburgare är ju min värld. ( Vart fall ett litet tag till). Sen åkte vi hem...
Ska kolla vad som finns hemma och funkar som picknik mat imorgon, börjar ju bli eko i kylskåpet igen.. Alltid så vid denna tiden på månaden. Hoppas även min lönespec kommer imorgon, har ju jobbat massa stor helg så nyfiken hur det blev i pengar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0