Dagens lista

Dagens "att göra lista"

  • Ringa till CasaMaria för att få pris uppgifter för brynplock, samt färgning av fransar.
    Gjort, samt inbokad tid lagom till bröllopet.
  • Ringa Swea för att boka tid för klippning. Gjort, blir nu på tisdag, väl behövligt!! Resonera som så att onödgit att lägga färg i håret då det bar bleks bort nu när det är bad och sol säsong, så avvaktar tills det blir grått o trist ute.
  • Ringa och boka bord på Bacchus, med avklarat!! Jag och K, plus kusin med sin man ska äta där på lördag ska bli gott och mysigt! Hoppas på bra väder så kan man sitta i Trädgår'n med och ta en drink..
Denna månaden blir det mycket egosatsning, eftersom att det blir brynplock + färgining av fransar ( det sista har jag aldrig gjort men det brurak va fint när Emmelie har gjort det) kan man se frech ut utan att ha mascara på sig. Inte för att jag brukar ha på mig det så ofta men ändå. Sen så håret måste klippas, det är för långt blir inga fina lockar. Kommer ju fortfarnde ha långt hår fast mycket lockigare. Ett besök på Trönrosa i slutet av månaden ska jag boka in.

Jag skulle kunna klippa håret som Sara Jessica Parker, men är lite rädd att det ska blir som "Felicitys" Då mitt hår är supper lockigt ju kortare det blir.

Sen är det lite som fattas till outfiten till bröllopet, leggings, skor.. ev assocerarer halsband eller något. Men det är ju kul att spendra lite på sig själv när man inte gör det så ofta!

Törstig, så blir ett glas med is och bubbelvatten! Baj baj

Kommentarer
Postat av: Sojung

hoppas du får en bra kväll:) allt bra med dig?:)

2008-07-22 @ 18:21:52
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0