Varit och hälsat på nykommlingen

Idag skjusade K upp hans systers sambo till BB, alltså den nyblivne fadern. Så följde vi med upp, och där stod de Madde och den lilla lilla bebisen. Jag har aldirg sätt en så pass nyfödd förrut, så bara det var lite häftigt. Att hon var knappt en dag gamal. Sen hela tanken att hon har leagat i Maddes mage, också helt sjukt och häftigt.

Så vi stanna och prata en liten stund, flickan var jätte söt. Man får verkligen mersmak när man ser så pass små barn. Till och med K blir sugen på en liten. Vi har ju AriBag i bilen så vi kunde inte skjusa hem dem, då de skulle få åka hem idag. Eftersom allt var bra med dem, Madde var ju trött men det känns väl rätt självklart efter en förlossning. Så vi får se bebisen igen på julafton då ska jag ta med mig kameran så jag kan ta lite bilder.

Vi åkte till Netto efter att vi hade varit på sjukhuset. För att handla lite till våran grönsakssoppa. Affären var ju rätt bra eftersom den ligger ju rätt bra till, men om man kommer med bil fanns det dåligt med parkering. Tanken är ju mer att man ska kunna små handla billigt, så att man typ går ditt. Så nu är soppan på spisen, snart dax att äta den.

Ska kolla spårisen till jobbet, och från med för den delen. För idag är det jobbet som väntar, imorgon börjar semstern. Firas med att gå till tandis och sen på stan med E, fika med M efteråt. Känner ingen julstress än, men det lär jag få känna av imorgonnär man går på stan garanterat!! Ska skriva en fusklapp med julklapps köp, är inte så mycket som ska köpas men ändå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0