Välommen till Världen



Idag kom den efterlängtade bebisen, inte min utan K's systers. Det hade legat lite i stargropparna hela veckan, så imorse vid fem tiden hade de åkt in till BB, för att senare idag ca 11:30 få en liten flicka.
En Angelika, som var 50cm lång och vägde 3500gram

Så på måndag när jag ska på stan blir det ju givet att shoppa lite bebis saker :) Som jag har väntat på att få göra det, ska bli så gulligt att köpa massa små kläder och en liten nallen. Kommer bli bortskämt från min sida, älskar att ge bort saker, speciellt till dem man tycker om.




Kom ihåg att Du är värdefull
 Att Du är viktig här och nu
 Att Du är älskad för Din egen skull
 För ingen är som Du.


http://www.skola.gavle.se/pa/P.A/dikt.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0