Fotdoktorn och tvätta

Idag är jag ledig eftersom det blev ett bytt till igår. Inget mig emot så här i efterhand. Min tvätt tid börjar om en timme, så blir att tvätta en del. Klockan tre har jag tid hod fotdoktron, se om man kan få lite svar på varför man får så himla ont när man tränar. Ikväll ska vi skjusa mamma till Stadium Arena där hon ska gå å kolla på de tre S:n Sonja, Shirley och Sanna. Mamma ska gå med en vännina, hoppas de får kul. Det var "våran" julklapp till mamma, våran lika med alla som bidragit, Min moster o co, mormor o morfar, jag och mina syskon.


Ska försöka gå å träna med idag, när det blir vet jag inte riktigt känns som att jag behöver göra en del här hemma.Apråpå ( finns det verkligen ett ord som heter så? ser lite mysko ut) täning, mätte mig härom dagen vilket jag gör då och då, för att se om det händer något med kroppen. Hade minskat med 1cm på magen och lår bland annat. Efter att mina "möten" är slut så ska jag ännu en gång försöka lägga om kosten, tänka att det är för träningens skull, för att få bättre resultat med träningen.

 Typ städa plocka, vaknade väldigt sent idag. Kvart i tio, så jag behövde väl sova. Skönt var det att få sova vart fall. Ska göra thailänks mat idag, som jag fick hos Jejjer förra fredagen det var så himla gott. Blir att ögra något likande idag.

På fredag är det julbord med jobbet, blir en lugn kväll för min del, känner inte för att lägga de sista slantarna på alkohol, K skam ed på julbord med jobbet, sen på lördagen ska han på fest med. Vi får väl se hur mycket party det blir på lördagen för honom. Förra gånen de var på julbord var han rätt dålig några dagar efter åt =p

Åter kommer om hur det gick hos fotdoktorn. har tid klockan 15, så är ju några timmar kvar tills dess. Tänkte ladda mobilen med lite nyare musik, In Flames senste album, jul sånger, Britney Spears album Circus bla.



Hos Sara min fotdoktor, gick det bra. Trodde det skulle kosta 250kr, men det var grattis eftersom det var en justeringstid. Inte dumt alls. Hon justera inläggen något, men trodde felet var skon, att den var för smal för mina fötter. Suck, det är så svårt att hitta bra skor till dessa fötter som är total platta och bredda. Men hon tyckte jag skulle testa Ascis jogging sko för att se om det kändes bättre, Eftersom att Ascis camelont är lite smal med så den var aldrig perfekt tyvärr. Ska säga till när jag hittar den perfekta skon! Hon rekomnderade Asics Foundation en sko som är anpassade för jogging, men som troligt viss skulle funka för det jag tränade med. Så hoppas hoppas hoppas på det!!! Så efter jul och när allt lugnat ner sig blir det att bege sig till stan för att kolla om någon affär har den här skon.


Asics Foundation, väldigt tjejiga skor!! Hoppas de finns på stan



Min nuvarnde sko, man kan se att de är vädligt smal på sina ställe. Det var det som orsakade ont, för mig trodde fotdoktron. Om man jämför med Asics nedan för så ser man ju skillanden på vad en bredd sko är och inte är. Det är inte lätt att var platt fot alla dagar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0