Pollly x-mas collection



Ljusa och mörka Pollykulor i sex läckra smaker,
Glögg, Kanel, Vanilj, Saffran, Knäck och Marsipan
 - en riktig Christmas Collection.

För några dagar sen köpte jag hem Pollly x-mas collection, för att jag vill testa något nytt. Jag är i övrigt väldigt förtjust i Polly. Men den där var inget för mina smaklökar. Jag vet inte om det var saffrn jag tyckte smakde riktigt illa, de andra två som jag tyckte smakade rätt mycket mindre bra var glögg och kanel, det gjorde sig inte som Polly engligt mig.
Någon anna som har testat? Såg på nätet att det var rätt många som inte gillade saffran. Själv förredrar jag alla andra pollys förutom den här collectionen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0