Jul dansat



Idag så har jag dansat kring granen, det var ju många år sen man gjorde det sist. Men det var väl ganska kul, jag styrde mest rullen. Så råkade ett barn ta tag i granen så den höll på att välta. Det är något jag uppskattar med mitt jobb, att man får var med och göra roliga barn saker, eller hjälpa någon annan att göra "barnsake/ungdoms saker". Det är oftast en posetivt fläkt i dagen och arbetet, viss inte alla gånger men oftast!!

Fick även mitt nya 100% schema idag, som börjar gälla från och med 19 jan, tyckte schemat såg rätt bra ut. Vi satt där och fixa lite extra jag och min chef rätt långtid. Men tillslut så, så såg det riktigt bra ut. Har kvar vissa "lång ledigheter" nu pratar vi typ 3 dagar, fyra på sin höjd. Fick minus en helg med för det funkade  inte med schemat. Eftersom jag går in och har en annan persons rad, men det funkade väldigt bra utan att de skulle behöva flytta på sig :)

Så på måndag blir det att köpa nya blad till den rosa fillon, så man kan skriva in schemat, så länge kan jag skriva schemat i vanliga almenackan. Har aldrig haft schema på 100% mer än på sommaren så kul med ett sånt scheam som är var aktigt. Forfrande förkyld så inget vidare roligt. Nu knorrar min mage, dax för påfyllning!!

På månadag har börjar min semster, härligt det ska bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0