Dagens To Do

En ledig trosdag, det som står på mitt schema är att försöka göra rent elementen. Jippi!! Det måste bli gjort förr eller senare. Igår var vi hos farmor och drack te, och åt smörgås(ar). Myspys! Så fick jag en tradtionell adventsljustake, det var snällt. Vi har ju ingen uppe så bättre med den än ingen alls. Så fick jag lite trasor av lakarn, en tomte, två krukväxter som hon skulle kasta. Ja lite av varje helt enklet. Så har jag lånat den där till att göra rent elementen med.

Vid tolv ska jag och träna med. Hoppas på kondtionsträning, typ step eller likande, men vi får se vad det blir. En av mina favo instruktörer som har passet vart fall. Blir att köpa de sista julklapparna den 22:e dec, när lönen kommer. Inte jätteroligt men så blir det, jag har jusemster den dagen så jag tänker hänga på låset. Så kanske det är lite mindre folk :)

Ikväll ska vi gå ut och äta på Sing Thai, eftersom en på jobbet blir 30 nästa vecka. Ska bli super skojigt, och trevligt. Skönt med litet avbrott i vardagen. Nästa vecka sja jag till Team Ortopedteknikn för mina fötters räkning, ska bli "skönt" och se om det är skorna eller fötterna det är fel på. Hatar att ha ont när jag tränar, det drar ner det roliga med att träna jätte mycket. Snart helg med, å då är jag ledig, imorgon ska vi har lite mys hos Jejjer. Lördag fyller Jejje år så då är jag ditt bjuden på lite kalas. Ska bli roligt, en lugn helg med bara mys och trevligheter. Snart semster med inte långt kvar till jul. 22/12 - 2/1 bort sätt från helgen  27- 28/12 har jag semster. Så härligt det ska bli!!!!!

Var inne på studera.nu igår med för att se lite datum när antagnigarna till högskolan är klar. Jag har inet sökt till någon högskola, men en på jobbet har det och kommer hon in så får jag ett långtidsvikariat. Så jag hoppas hoppas hoppas! Mer kan man ju inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0